SKVL-DIGI

Kaikki mitä kiinteistön­välittäjä tarvitsee Digimarkkinointiin.


Markkinoinnin toteutus

Askel 2. –Toimivat markkinointikanavat mahdollistavat tehokkaan markkinoinnin toteuttamisen. SKVL DIGI antaa ratkaisut markkinointisuunnitelmasta lähtien aina yksittäisten kampanjoiden menestykkääseen luomiseen.

SKVL-digi
 

Markkinointisuunnitelma

Markkinointisuunnitelma toimii pohjana koko markkinoinnin toteutukselle. Suunnitelman luomisessa käydään läpi markkinoinnin avainkohdat:

  • Tavoitteet ja asiakkaat
  • Kustannukset
  • Markkinointikalenteri
  • Seuranta ja kehitys

Kampanjoiden toteutus

Kampanjat keskittyvät hankinnan tehostamiseen. Kuluttajia kiinnostavilla kampanjoilla pyritään luomaan hankintakäyntejä ja tätäkautta toimeksiantoja. Kampanjat toteutetaan valituilla kanavilla ja niiden yhdistelmillä kuten:

  • Bannerimainonta portaalit ja muut mediat
  • Sosiaalisen median kampanjat
  • Hakukonemainonta
  • Printti / lehti

Blogimarkkinointi

Yrityksen liiketoimintaa tukeva kuluttajia kiinnostava sisältömarkkinointi on nykyaikainen ja tärkeä osa markkinointia. Sisältö jaetaan eri kanaviin vahvistamaan yrityksen näkyvyyttä:

  • Kotisivut
  • Sosiaalinen Media
  • e-kirjeet asiakkaille 

Jälkimarkkinointi

Kaupassa on aina kaksi osapuolta, Ostaja ja Myyjä. Tehokas ja toimiva jälkimarkkinointi mahdollistaa sekä oman palvelun kehittämisen sekä laajentaa asiakaskuntaa tulevaan. Hyvin loppuunhoidetusta yhdestä toimeksiannosta tulee ja jatkossa kaksi uutta asiakasta.

Asiakasrefenssit

Asiakaskertomukset ja suosittelut ovat nykyaikainen tapa tehostaa hankintaa. Kuluttajat keräävät jatkuvasti tietoa tuotteiden ja palveluiden kokemuksista verkosta - positiiviset asiakkaat ovat parasta mainosta yritykselle.

Chat

Kohtaa kuluttajat omilla sivuilla. Reaaliaikaisten Chat palveluiden käyttö kasvaa voimakkaasti kokoajan ja ovat jo kuluttajille tutta tapa toimia verkossa. Chat palveluiden kautta tehostat suoraan asiakaskontaktien luomista ja saat lisää hankintakäyntejä.

Sähköiset esitteet

Kotisivuilla olevilla tilattavilla esitteillä ja oppailla keräät tehokkaasti uusia kontakteja. Kontaktit pystyt automaattisesti hyödyntää esim. hankintakäyntien keräämiseen. Jokainen uusi kontakti on rahanarvoinen yritykselle.

CRM - Asiakashallinta

Sähköisen asiakasrekisterin kautta varmistat että kaikki asiakaskontaktit ovat ylhäällä ja voit hoitaa niiden kontaktoinnin helposti halutuilla kanavilla esim. sähköposti-tekstiviesti vai vaikka soittamalla.

 

Markkinointikanavien tulee olla kunnossa tehokkaaseen markkinointiin.

Ensin kanavat kuntoon, katso miten

HERÄSIKÖ KYSYTTÄVÄÄ?

Jokaisen yrityksen markkinointi on yksilöllinen kokonaisuus
Ota meihin yhteyttä – tehostetaan yhdessä yrityksesi sähköistä markkinointia.